Volwassenen

De Oude Kerk biedt verschillende type rondleidingen aan. Bekijk hier het aanbod.

Wil je meer weten over de geschiedenis van de Oude Kerk of over het unieke samenspel tussen hedendaagse kunst en eeuwenoud erfgoed? De Oude Kerk biedt verschillende rondleidingen aan. Kies de rondleiding die bij je past.

Duur: één uur
Prijs: 100,- per uur, exclusief entree*
Maximaal 15 personen per groep

*gratis met Museumkaart/Icom-card/stadspas/Vriendenpas

Algemene voorwaarden
Wij vragen je een reservering te maken voor een van onze programma’s. Deze aanmelding ontvangen wij graag twee weken voor het bezoek.
Voor de vermelde prijzen geldt Nederlands als voertaal. Voor andere talen vragen wij een toeslag van € 10 per museumdocent. Betalingen gaan via factuur of aan de kassa.

Rondleiding A: Hoogtepunten van de Oude Kerk

Ontdek meer dan zeven eeuwen geschiedenis in het oudste gebouw van Amsterdam.

Rondleiding B: De nieuwste kunst in het oudste gebouw van Amsterdam

Tijdens de rondleiding kom je meer te weten over de context en achtergrond van de actuele tentoonstelling.

Rondleiding C: Waar kunst en erfgoed elkaar ontmoeten

Ontdek het unieke samenspel tussen kunst en erfgoed in het oudste gebouw van Amsterdam.