Silence #37: Lucrecia Dalt

3 juni 2022

Ochtendconcert van geluidskunstenaar Lucrecia Dalt in samenwerking met Subbacultcha

Het concert van de Colombiaanse geluidskunstenaar Lucrecia Dalt vond plaats in de context van de tentoonstelling Path van Antonio Obá. In de wereld van de experimentele muziek en ‘ambient’ is Lucrecia Dalt vooral bekend om haar stemexperimenten en sound design. Dalt nam voor dit concert haar stem en een route door de ruimte van de Oude Kerk als uitgangspunt. Zo ontstond een nieuw geluid in de context van de Oude Kerk met een soms bijna buitenaardse klankwereld. Het concert van Lucrecia Dalt werd samengesteld in samenwerking met het Amsterdamse cultuurplatform Subbacultcha.

Over Subbacultcha

Subbacultcha is een in Amsterdam gevestigd muziek- en kunstplatform, met als doel haar community te laten weerklinken. Subbacultcha organiseert een
maandelij ks programma, bestaande uit concerten, diners en tentoonstellingen in en buiten hun projectruimte s105 en publiceert Sprout.

Oude Kerk Silence 37 low res 11 foto Maarten Nauw