Museumnacht Amsterdam: Spoken word in Garden of Scars

5 november 2022

Bezoek de Oude Kerk tijdens Museumnacht 2022.

Come See

Op 5 november opent in de Oude Kerk een gloednieuwe kunstinstallatie van de bekende Ghanese kunstenaar Ibrahim Mahama. Wees tijdens museumnacht 2022 één van de eersten die ziet hoe de kerkruimte is getransformeerd tot Garden of Scars.

Schermafbeelding 2022 10 12 om 12 04 38

Tickets

Met je ticket voor Museumnacht Amsterdam krijg je toegang tot alle deelnemende locaties aan de nacht. Bij iedere deelnemende locatie kun je jouw ticket omwisselen voor een polsbandje, waarmee je vervolgens toegang krijgt tot alle locaties. Daarnaast is je polsbandje van 6 november t/m 31 december tevens goed voor een gratis herhaalbezoek bij de deelnemende musea aan de nacht. Bewaar je polsbandje dus goed!

programma

Tijdens de museumnacht vinden er spoken word performances plaats in Mahama’s ‘garden’ door Amsterdamse dichters en performers. Wil je weten wie er komt? Houd onze website in de gaten en volg ons via sociale media.

laat je stem klinken

Laat jij je eigen stem ook klinken in de Oude Kerk? Stuur jouw idee of tekst en motivatie vóór 13 oktober naar info@oudekerk.nl. De beste inzendingen krijgen een plek in het programma.

pop-up ok-bar

Voel je ook welkom om tijdens de nacht door de middeleeuwse architectuur te dwalen en iets te drinken aan onze pop-up OK-bar.