It's OK... Cirkel 5: Not in Your Box #2

18 augustus 2023

Serie voordrachten.

reserveer ticket(s)

Deze cirkel van (voormalige) sekswerkers en sekswerkactivisten richt zich op de manieren waarop instellingen en instituties als politie, politici, hulpverleners en religieuze organisaties onder de noemer van hulp of goede intenties, onbedoeld schade in deze beroepsgroep en de gemeenschap aan kunnen richten. De cirkel is samengesteld door Lil en Charlotte met Alejandra, Susanne, Angel en Melanie.

Op 18 augustus dragen zij een serie geleefde voorbeelden voor, van het geweld van ‘goede intenties’. De voordrachten vormen een uitnodiging om sekswerk(ers) serieus te nemen voorbij stigma en stereotyperingen. En een gesprek te starten rondom vormen van hulp die niet controlerend en kleinerend zijn, of ondermijnend voor hun werk en zelfbeschikking.

Meer informatie over het programma en tickets volgen.

Over It's OK... commoning uncertainties
Deze cirkel is onderdeel van het meerjarige collectieve kunstproject It’s OK… commoning uncertainties rondom het gemeenschappelijk maken van onzekerheden en het verhalen van verschillende realiteiten. It’s OK... is samengesteld op initiatief van Jeanne van Heeswijk door meer dan honderd makers, denkers, activisten, kunstenaars, buurtbewoners. Lees hier meer over het project.

Heilig Graf02 LR