Panel Conversation: Ana Navas

2 juni 2024

Artist talk tijdens Amsterdam Art Week met kunstenaar Ana Navas.

bestel ticket(s)

Tijdens Amsterdam Art Week vindt er op zondag 2 juni een panelgesprek plaats in de Oude Kerk. Directeur Mariette Dölle gaat samen met Ana Navas en curator Marianna van der Zwaag in gesprek over de dialoog tussen historisch erfgoed en hedendaagse kunst.

A Veil as a Glaze

Van 25 mei t/m 25 augustus is de presentatie A Veil as a Glaze van Ana Navas in de Oude Kerk te zien. Navas presenteert een serie glaswerken die technisch verwant zijn aan brandschilderen, zoals in de Oude Kerk ook toegepast. Navas’ glas-collages laten nieuwe connecties ontstaan tussen beelden, ervaringen, ideeën, tijden en plaatsen en voegen zich in het interieur van de Oude Kerk waarin veranderingsprocessen zichtbaar zijn en van alle tijden. Lees hier meer over de tentoonstelling.

Ana Navas x Oude Kerk 01 low res foto Maarten Nauw

Over Amsterdam Art Week
Van 29 mei tot 2 juni 2024 staat Amsterdam volledig in het teken van hedendaags kunst, met meer dan 300 kunstenaars die hun werk tentoonstellen op meer dan 70 locaties in de stad. Verken een dynamisch programma met meer dan 80 evenementen bij galeries, musea, project spaces, residencies en privécollecties in heel Amsterdam.

meer over amsterdam art week